der schwobathread

• Schwäbisch en dr Schtub'

Wer von Eich ka des?
    Broitr odr au wenigr broit?
    Schreiba, lesa, verschtanda?
    Autet Eich :wink:

I muaß saga, daß i des ällas ko. Moin i mol :rolleyes:

• @Schwabi, des missat mir hier hochhalta :flue: No ka dr Mixe wieder äbbas mit "Kauderwelsch" ablassa :grin:

@Sitzan, komm' eini do ond greif' mit ei :wink:

• hano mir henn doch scho en dialgt thread dohenna em forum.
    i glaub em schwobaforum.

• :oh: no hett' i vorher bessr suacha solla.
    No machet mir des hier bessr dicht, bevor's no Schada arichtat :grin:

• was woiss i, muasch halt amole gugge...vielleicht ischs au blos en dialekt thread fir älle. woisch?

• witznet :flue: no kosch au nix schreiba hier :D
    verschtosch wenigschtens äbbas dovo?

• Ich verstoh dor nix van, wat jie dor ahl proten! Künn jie dann kien normaale platt proten, dann versteiht man dor ook 'n bitje wat van.

Wat süüln dee heel annern dann denken, de meenen doch dat hier Flinnekes mitnanner proten...

• Zitat

Original von Schwabenmaus
    hanno jetzt hot des jo klappt :applaus:

I han's nobrocht :applaus: :krg: :applaus:

Die Übersetzung von beno scheint wohl soviel zu heißen wie :applaus: :flower::applaus: :flower::applaus: :flower:

• jetzt sod mr blos no wissa was "Flinnekes" hoisst, des isch beschdimmt nix netts.

• Zitat

Original von Maybe

I han's nobrocht :applaus: :krg: :applaus:

Die Übersetzung von beno scheint wohl soviel zu heißen wie :applaus: :flower::applaus: :flower::applaus: :flower:

Dat heet sovööl as dat, wat Mixe ook all seei...

Und "Flinnekes" is heel wat mooies, man dat sech ick jou neet, dat mutt jie all süllst ruhtfinnen...

• Ha, wenn "Flinnekes" äbbes ganz schees ("heel wat mooies") sen, no ronzle mei Schtirn net ganz so iberzwerch; wenn abr doch - no, no , no woiß i ao no net ...

• Ok, ich bin ja gar nicht so:

Flinnekes = Schmetterlinge

Ich hab deswegen das Wort gewählt, damit ihr was zu rätseln habt, sonst gibt es den Spruch eigentlich nicht, den hab ich frei erfunden (ergibt ja auch keinen Sinn!)! :bl:

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!