i ben vor dir uff, des isch gar koi broblem. :mor:
Maybe ond Schwabi
-
Schwabenmaus -
21. Oktober 2007 um 21:01
-
-
ja glaub' i des????
Wenn des dai Uffschtandzeit war (dui vom Poscht), dann war i scho a paar Schtonda vor Dir wach:lach:
-
ko di jo mol oraufa wenn i uffschdand, oder i geb dir no a halbe schdond, no ruaf i o wenn i ausem haus gang. :tele: :mor:
-
laß' des lieber bleiba. Net, daß do no oinr deswäga uffwacht ond Du dann deswäga Ärger kriagsch
-
moinsch? des däd mir aber gfalla :lach:
-
net probiert isch au verpaßt :lach: :lach: :zuslach:
I han jo no a ganze Weile heit morga glauscht, ob Du net aruafsch :zwin: -
oje, des hed i wissa missa
-
pft..... jetzt isch's vorbei. Schlof de guat aus ond werd' schnell wieder gsond :bess:
-
quasi bisch jetzt beleidigt oder was? :pun:
-
rondom falsch. Beleidigt ben i net, aber Du hosch's halt vergeigt mit Daira Aruferei. Nächschtmol dann halt wieder :zurastr:
-
sod i halt emmer wissa was recht isch. :tip:
-
tja, do hosch recht. Aber Du bisch jo no lernfähig
-
und wenn i ograufa hed, no heds ghoissa i schbenn weil es so bald oruaf.
-
vielleicht, vielleicht aber au ned. Jetzt isch es jedenfalls zu schpät. No missat mir ons halt a anders Schpäßle ausdenka
-
woisch, des isch mir zu osicher gwea, deswega han i des au ned gmacht.
-
x-mol schella het'sch Du's jo scho lassa kenna :angst: Des het i Dir scho zuatraut
I ben aber au froh, daß des an dem Morga ruhig blieba isch. Do jetzt aber der Klingelton wieder ghot, kannsch ruhig mole wieder en Versuch schtarta, wenn Du Luscht hosch. Em schlemmschta Fall gang dann halt i an dr Apparat :zuslach:
-
yepp, no schau mr mole, ob i des mach.
-
Zeit muaß halt passa :zwin: Morgsa ben i ganz frih aus dem Haus ond han des Handy mit. I muaß die Schadda amelda ganga fir die Sommerferia-Sportwocha.
-
aber jetzt isch jo langweilig, jetzt muss i des nemme do.
-
bloß net, sonscht scheppert des Händy bloß no
-
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!