chaos, oder was? wer ruft denn do dauernd o?
Maybe ond Schwabi
-
Schwabenmaus -
21. Oktober 2007 um 21:01
-
-
des koosch Dir vielleicht denka! :zwin:
Dem Jonga gfällt der Sound so guat, daß er oifach au so mole aruaft.
Es wird bloß fir ihn deuer, wenn oine/r noghot. Aber trotzdem macht der des emmr wieder :lach: :zuslach: -
er wirds scho no begreifa. irgendwann wird nemme so interessant sei.
-
Freilich, wahrscheinlich isch's scho so weit. Woiß, wenn mr no naghot bevor der's merkt, no koschtet's halt au :lach: Vielleicht hot er jo was glernt draus?
-
guad, lerna? was soll er draus lerna? lass em doch sein schbass, der isch alt gnuag. :zuslach:
-
Ha, aber wenn's oifach bloß no nervt, no muaß i scho irgendwo dr Riegl vorschieba. Ond wenn's an sai Kohle goht, dann macht der Jong no vielleicht eher andere Schpäßla
-
i denk, wenns an sai geld goht, no lernt ers am schnellschda.
-
Jo, so han i mir des au denkt
Ond den Alda han i au scho ufflaufa lassa. Der hot nämlich gmoint ghet, daß er solche Schpäßla au mit mir macha ka. Do han i dann genauso reagiert wie beim Jonga. Ond em Moment isch Ruah :yes: :daumdr:
-
ko i verschdanda, bisch no oifach ans handy no ond des hot no geld koschd.
-
lerna den manche Leut wohl wirklich erscht, wenn's an die Kohle goht
-
missad se wohl, andersch gohts halt ned.
-
noi, do hosch recht. Ond jetzt bisch en Berlin ond machsch die Gegend osicher? Ben mole gschpannt, was Du drnoch erzähla kannsch - ond au, wen Du ällas troffa hosch :tanzen:
-
ond sche wars uff älle fäll, wenn au oschdrengend.
-
Pause kannsch drhoim macha :kichern: Wer fortfährt, will doch au äbbas erleba :zwinkern: Abr dia Nächt hosch Dir jo net wirklich om die Ohra gschlaga dort :nixwissen: :kichern:
-
quasi ned so, weil dia dia mo drbeiwared emmer bald hen hoim wella.
bzw. wenns noch denne ganga wär wered mir scho om zehne drhoim gwea, aber mir send no doch lenger uff der gass gwea. -
richtig klasse Aischtellung von Daine Begleiter - pft - do ghot mr en die Großschtadt ond kennt rond om d Uhr Party macha, ond dia faule Dackl wellat hoim en die Kischte. Ja deswäga isch mr doch net fortganga. Schlofa kann mr jo au drhoim wiedr, oder?
-
seh i au so, denne wärs au no recht gwea, wemmer middags hoim werad zom middagsschläfle macha.
-
tja, scheint so, daß dia scho nähers an dr Rente send wie Du jedenfalls :zwinkern:
Wo isch denn dene ihr jugendliche Hitz blieba? :kichern: -
und sonschd mached dia au blos no sofaschlof, mit denne ko mr nemme rechna zom fortganga.
-
vielleicht sodesch dia dann au glei von Daira Lischte, was solche Aktivitäta betrifft, schtreicha :rechnen: Do gibt's doch beschtimmt au no andere, die meh druff hen :zwinkern:
-
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!