Maybe ond Schwabi

• woisch, dia send ja au ned alloi, dia mached jo älles zemma, dia wellad gar koine nuie leid me kennalerna, weil se sich sonsch omschdella missdad.

• x-mol dät i an Daira Schtell mit denne Schloftabletta au nix meh macha. Dia scheinet fir Di scho viel, viel z alt zom sai. Ond mit so Aigschworene duat mr sich, wenn mr alloi isch, net leicht. Ond besser wird des em Lauf dr Zeit sicherlich au nemme.

• yo do hosch reacht, i han jo au no a baar andere dia wo do eher des gegadoil send.
    no ko i mir des raussuacha. :kichern:
    heid ganga mir uffs volksfeschd.

• Zom Glick hosch do no andere Kandidata. Dia "Berliner" kannsch jo aischläfra lassa, dia elendige Schloftabletta - oder noch "Rom" abtreta :kichern: :kaputtlachen: :zusammenlachen:
    Wie war des Volksfescht?
    Mit wem warsch denn dort? Sicherlich net mit de "Schloftabletta", oder? :kichern:

• also des isch klar, i war mid de feschdochsa dort. meine andere meged ned uff bierbänk hogga, dia send so obequem.
    vilksfeschd isch wia emmer, oi sauferei bei manche. aber so ischs halt.

• Bisch Du dann mit ma Verei dortnaganga? Mit dem Bus?
    Feschtochsa send doch en Faschinsverei, gelle?
    Des war beschtimmt a Saugaudi, oder? :kichern:

• chaotsich wars, aber oineweg ganz nett, es wared welche vom verei drbei ond vom hirschmann.
    wenn i dro denk meine oine, die mit denne i en berlin war, dia wared mol em fschingsverei. egal, jeder wie er mog.

• Des Volksfescht guck' i mir heit au an. Gega Obend wellat mir älle 4 uff dr Wasa. Des isch dui Woch' dui oinzige Meglichkeit, wo älle 4 mole kennat. Do siehsch mole, wie beschäftigt mir send :kichern:

• eher der ald oder? no viel schbass drbei. i werd vielleicht nomole ganga em samschdig en ra woch, mol sea.

• Freilich, klar. Die Initiative muaß jo von woher komma. Aber dia Jonga send jetzt au en ma Alter, wo se mit de Kumpels ond Freindinna ganga wellat. No send so gemeinsame Aktiona au frieher oder schpätr hinfällig.
    Aber so absolut begeischtert hot mi jetzt der geschtrige Obend net. Au, weil dia Jonge so grottamiad waret ond dann au deswäga gfrora hen. Am 10 waret mir wieder dohoim. Des isch oifach koi Zeit meh fir dia.

• grad om 10e werdet dia bald wieder fit. wirsch sea, wenn so richtig en des alter kommad wo se no fort welled.

• Hemml nomole, des isch jo grad dann, wenn mir dia Augadeckel uffschlaget ond i schnellschtens ganga muaß om an dr Matratz zom Horcha :kichern:

• i sags dir jetzt, du gosch ens bett ond deine jonge fort.
    ond hoimhomma denne so no wenn du wieder uffschdosch. :kichern:

• Ja, was isch denn des fir a Jugend aber au. So schlemm war i domols aber net. Schwätsch Du aus oigener Erfahrung? :ueberlegen: :kichern:

• ko sei, dia heidig jugend isch wohl so, zomindescht dia vom verei....dia kenned au ned hoim ganga. aber i gang hoim wenn e koi luschd me han oder miad be.
    friher han i au ned so fortderfa, ond wenn de verheirad bisch sowieso ned.
    i back grad en kuacha, kenndesch dein arsch do her schwenga zom kaffeesiffla.

• leider han i des zu schpät gsäha mit Daira Kaffee-Arschschwung-Eiladung :kichern: fir letzschte Samschtich. I han mittags jo dann selber no en Kuacha backa. Der isch mir aber au sowas von vergrota.
    Den schpruch iber die jugend kenn' i. Dia oine kommet hoim, wenn dia andre wieder uffschtehn.
    Aber i kennt des heit nemme. I muaß bei Nacht schlofa, damit i am Tag was schaffa kann.

• nadirlich, amole. Aber net so, wie manche des durchziehet ond dia Nacht zom Dag machet ond omkehrt.

• oje, do schbrichts alder. on dui vernunft. :kichern:
    klar, des goht nemme. aber em zuge von der gleitzeit ko mr jo au mole schbäder ofanga, ond dia meischde dia gleidzeit hen fanged jo au schbäder o, bloss i ben so bleed ond gang friher, aber no ko i au wieder belder hoim. :daumenhoch:

• Persönliche Erlebnisse ond Erfahrung sprechet do au no mit. I ben em obends emmr so grottamiad, do muaß i mi scho uffraffa, wenn's zom ma Elternobend goht. :ohrfluestern: Bloß zom Schtammtisch schpreng i naus wie a jongs Reh :brav:

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!