und irgendwann platzt mir sowieso der kraga, aber zur zeit ben i eher wieder ruhig.
Maybe ond Schwabi
-
Schwabenmaus -
21. Oktober 2007 um 21:01
-
-
vielleicht solltesch Di dann uff die derzeitige Ruhe in Dir besinna, no kasch's des mit dem Platza lassa no a bissle nauszegra :zwin:
-
woisch, emmer uffrega macht mi miad, no han i so aphase wo i wieder kraft sammla muass.
-
x-beliebig oft kommt bei Dir jo so a Phase emmr wiedr :zwin: :freund:
-
yo, klar, mr ko sich jo au ned emmer uffrega, vermutlich ben i deswega ab ond an ruhig, sonschd kriagt mr jo en herzkaschber.
-
Zeit bleibt ons jo no gnuag fir's Alter om ons iber die wirklich wichtige Deng em Läba uffzomrega :zwin:
-
aber manchmal goht hald der gaul mit oim durch.
-
bevor Du dann platzsch, no isch des jo au okay; schließlich muaß mr jo net ällas fressa :zwin:
-
chaos ko i ned braucha, ond wenn koiner me mithilft, no hemmer des bald do.
-
Dann guck', daß des greglt kriagsch; wer net mithilft fliagt :daum:
-
etzted hemmer den salalt mol wieder.
heidenei. -
Fang a dia konsequente Maßnahma eizomleita, no fiehlsch De au wieder besser, glaub's mir :streich:
-
grad geschdern han i ogfange ond nomole was drzua gschrieba ond i han scho antwort, so wia i mirs denkt han, blablabla
-
Hosch also en dem Sinn koine neie Antworta kriagt, di Di en dem Thema weiterbrenga dädat? Bloß so oin nahaltendes Blabla??? :kotz1:
-
i han blos a komische antwort griagt, dui ko i dir zeiga, aber ned do.
-
jo, so richtig bleed halt; hosch jo au eigentlich nix anders erwarta kenna :zwin:
-
klare reaktio, i seh die jo heid obad, schwätze mir do von was anderem.
-
liebend gern - was treibsch denn des Wochenende so ällas?
-
muass noch denzling, die kloischwenzige hend lokalschau, do derf i helfa en dr kiche.
-
No hosch wenigschtens Dain Schpaß heit, des woiß i :zwin:
-
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!