Maybe ond Schwabi

• und irgendwann platzt mir sowieso der kraga, aber zur zeit ben i eher wieder ruhig.

• vielleicht solltesch Di dann uff die derzeitige Ruhe in Dir besinna, no kasch's des mit dem Platza lassa no a bissle nauszegra :zwin:

• woisch, emmer uffrega macht mi miad, no han i so aphase wo i wieder kraft sammla muass.

• yo, klar, mr ko sich jo au ned emmer uffrega, vermutlich ben i deswega ab ond an ruhig, sonschd kriagt mr jo en herzkaschber.

• Zeit bleibt ons jo no gnuag fir's Alter om ons iber die wirklich wichtige Deng em Läba uffzomrega :zwin:

• bevor Du dann platzsch, no isch des jo au okay; schließlich muaß mr jo net ällas fressa :zwin:

• Fang a dia konsequente Maßnahma eizomleita, no fiehlsch De au wieder besser, glaub's mir :streich:

• grad geschdern han i ogfange ond nomole was drzua gschrieba ond i han scho antwort, so wia i mirs denkt han, blablabla

• Hosch also en dem Sinn koine neie Antworta kriagt, di Di en dem Thema weiterbrenga dädat? Bloß so oin nahaltendes Blabla??? :kotz1:

• jo, so richtig bleed halt; hosch jo au eigentlich nix anders erwarta kenna :zwin:

• klare reaktio, i seh die jo heid obad, schwätze mir do von was anderem.

• muass noch denzling, die kloischwenzige hend lokalschau, do derf i helfa en dr kiche.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!